Mitt namn.


Alexandrar är ett grekiskt naman som betyder: Människornas beskyddare

"Alexandra håller huvudet kallt och behåller balansen, vilket gör att hon är en bra ledare. Är lojal mot släkt och vänner. Uppskattar det vackra här i livet. Är en framåtsträvande och intelligent tänkare. Alexandra är ett namn att vara stolt övet"

Så står det på vykortet mamma skickade på min födelsedag.

Kan bara säga en sak, visst beskyddar jag människor jag bryr mig om, men tydligen inte mig själv, hehe( ironisk).
Balansen har jag tappat många gånger, dock kan det ha berott på att nån fått mig till det, puttat på liksom, hehe (ironsk).
Jag är lojal mot de jag bryr mig om och som bryr sig om mig, resten behöver inte förvänta sig lojalitet ifrån mig.
Jag uppskattar allt det vackra här i livet. Tog ett tag att göra det dock, då nån systematiskt förstörde allt det vackra för mig.
Intelligent är väl lite att ta i, men dum är jag inte, jag VAR dum och naiv en gång  tiden, men det var då det.
Framåtsrävande, det kan ni ge er fan på att jag är, jag ger mig inte förrän jag får som jag vill och jag får alltid som jag vill, muahahahaha!
Och självklart är jag stolt över mitt naman.


Amor!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0