Underbart.

                                                      
A & A.                                                                               Pose i ny jeansen.



                                                       


                                            
De nya skorna.                                                                  C & S.


                                           
R i solen.                                                                          Rafa & Papi.


                                                                
M vill inte vara med.                                                        Candi & CoCo


                                          
Lilla Enrique.                                                                     A, Mami & M.


                                                       
Jag & CoCo .                                                                     Jag & Candi.


                                                        
A & R                                                                                 Prinsen.


                                             
Prinsessan.                                                                        Jag & lilla E.


                                                       


                                                      


                                            
S & A.                                                                                 CoCo läser tidning.


                                           
Mina tår & bror.                                                               O, G & H.


                                                   


                                        
Jag & lilla Shih-Tzu valpen Tessi.                                   En liten paparazzi.


                                         
Middag på Villa Romana.                                              Mätta & belåtna.


                                            
La Familia.                                                                       En liten Pérez kvar i Uppsala.



Det är precis vad de senaste
dagarna har varit, helt underbara,
helt underbart!

Familjen samlad igen och i farten,
jag saknar det.

NI BOR ALLDELAS FÖR LÅNGT BORT!
DAGS ATT FLYTTA NERÅT!

Så, nu har jag sagt det och jag
säger inte det igen.

Vi har varit med våra nära och
kära, ätit gott och skrattat mycket.
Igår smet vi fem till stockholm
och åt mat för kanske femton
pers, vilken middag!
Och då fick älskling visa sina skils;)

Min familj har fallit för min A,
precis som jag föll för honom
för snart ett år sen.

Familjen Pérez åkte hemåt
idag och lämnade lilla mig här.
Jag satt sen och snyfftade i soffan
som ett litet barn.
Äntligen, när jag fått min familj tillbaks,
som det var förr, länge sen,
nu när hindren försvunnit,
så är de så långt bort.
Man kan inte få allt här i livet.

Mina fina CoCo och Candi,
har blivit korthåriga, men de är
ack så vackra ändå.

Jag älskar er fem där uppe i norr,
men än ord eller handlingar
någonsin kan visa.

Och Rafa, jag väntar på  dig här
nere, du är välkommen när du vill.
Jag bjuder på boende, mat och även
biljetten hit ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0