Helg.

I onsdags var vi på
ultraljud och tittade på våran
bebis!:-)

Det var hur underbart som 
helst.
André var så söt.
Han satt med stora ögon 
och tittade inte bort en sekund
från skärmen.

Vi fick även veta könet. :-D
Men det förtäljer jag inte
om här.
Bebisen låg inte still en sekund!
Lill fisen rörde på sig hela tiden
och barnmorskan hade svårt
att mäta och kolla.
Då bebisen var som ett energi
knippe!

Sen fick vi några bilder och de
blev jätte fina, på ena kortet
ser man bebisen suga på 
tummen, så OTROLIGT
gulligt!

Och just ja, det visade även
sig att jag gått 4 dagar längre
än vad jag trodde!
Barnmorskan trodde först jag
väntade tvillingar då hon ansåg
att min mage var för stor för vecka
nitton.
Men efter hon mätt och kollat på
bebisen, såg hon att jag var på
vecka tjugo.

Så med andra ord blev bebis till 
sextonde april istället för tjugonde
som jag trodde.
Så vårat barn kommer till världen
21:a januari!!!

Nu inväntar en ledig helg,
fylld med sovmorgon och ingenting
alls!
Så skönt!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det hade ju varit passande om du blev med barn den 20 april :D

2009-08-29 @ 18:14:33
Postat av: Alexandra

How come? Någonting speciellt den dagen eller?

2009-08-31 @ 11:17:48
URL: http://alexandrasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tell your boyfriend!!Sanning varar längst.

2009-08-31 @ 20:44:10
Postat av: Alexandra

Tell him what?!? Vilken sanning då? Haha, snälla, upplys mig bodensare;-)

2009-08-31 @ 21:01:10
URL: http://alexandrasliv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Och snälla fega anonyma personer, låt sanningen vara det jag misstänker. Hahah, för då dör jag! Denna "förfärliga" sanning, bahahahahahahahahaha!

2009-08-31 @ 21:19:40
URL: http://alexandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0