Norrland.

                           
Angelica & Samuel.                            Utgång ur kyrkan.


                           
Vackra paret.                                       Diva,Angel & Lady, samlade igen.



Vilken fantastisk helg!
Den har gått i bröllopps
och familjens tecken.

Det var roligt att få ta med
älsklingen upp till norr och
visa allt jag berättat om och
som han bara trott varit mina
påhitt.
Han fick verkligen se, att det fortfarande
är ljust ute tio på kvällen, att renar
promenerar längst vägkanten, att
alla säger jo och hett och int´osv.

Min älskade 08 har aldrig varit
nordligare än Uppsala.
Men så är det för dessa 08:or,
de tror inte det kan finnas liv
norr om Uppsala.

Men det fick älskling bevisat
att det visst finns!

Brölloppet var jätte vackert!
Angelica såg verkligen ut som
en ängel!

Och det var roligt att träffa en del
Boden folk igen.
Bebismagen fick nog mer uppmärksamhet
än mig, så många klappar den fick!

Som gravid, orkade jag inte stanna
längre än till nio på festen.
Så är det nuför tiden, trött, trött och
åter trött är jag.
Så vi åkte hem och jag dök ner i
säng med klänning och allt, helt slut!

Men en underbar dag fick vi oss!

Och snart blir det ju bröllopp igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0