Tråk.

Har ganska tråkigt här hemma.
Hade det inte varit för fötterna
så hade jag gått ut men jag och
magen stannar nog hemma och
tråkar.

Har kollat igenom mina skadestånds
papper.
Kluriga är de...hmm....
Behöver nog hjälp, tur att Dr D kommer
till Uppsala nästa helg och så
kommer även mami, papi och Rafa!

Hur härligt som helst.
Då kan vi alla hjälpas åt och fixa
de där papprena, så man får det
ur världen!

Hittade min gammla telefon idag,
den låg gömd i en skokartong.
I den låg mitt gammla sim-kort.
Så jag kollade igenom de lite.

Hittade gammla mess, inspelade telefon
samtal, hahaha, roligt, roligt!
Bra att ha grejer helt enkelt, ifall att ;-)
Gick sen igenom mailen, då jag även
kom på att jag hade en mapp där jag sparat
vissa mail. Haha, roligt där också.

Vet egentligen inte varför jag sparat på
allt sådant då.
Onda föraningar kanske?
I do think so...

Jag är hungrig hela, hela tiden!
Magen kurrar non stop.
" Mat, mamma, MAT" säger lillen.

Jag har aldrig varit så lycklig någonsin
som jag är nu.
Jag väntar en bebis, snart kommer min stora
DAG, familjerna är samlade, jag fick segern
och rätten på min sida ett tråkigt kapitel avslutat,
ekonomin är stabil, lägenhets/hus köp
på gång, familjebilen (hehe), the buissnes are
doing great, ett överflöde av vänner och
kärlek.
Lyckan är komplett!

Och det det bästa är att, det
kommer mera.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0