Work.



Så, nu har jag köpt den!
"Klänningen" med det stora K:t.

Den var precis som jag
hade föreställt mig  i huvudet.
Perfekt!

Mina fötter dunkar:-(
Jag tror de kommer att
explodera snart!

I princip alla jag träffar tror
att jag måste vänta tvillingar.
De tycker min mage är jätte
stor!
Vad tror ni?

Jag tror mest bara att eftersom
jag är så liten och var så
smal innan jag blev gravid, så
kommer bara magen som
en liten chock, hehe.

Jag har ju även börjat jobba!
Me so happy!
André ville helst att jag skulle vara
hemma och vila osv, han är
så nojig, min älskling.
Men jag blev knäpp efter ett
tag!
Nästan lite deprimerad, det
var så otroligt tråkigt!

Så jag har börjat jobba lite smått,
4-5 timmar per dag:-)
Och alla är som hökar på
mig och måna om mig och bebisen.

Som min svärfar sa till mig, med
en mycket allvarlig stämma:
" Du måste vara försiktig Alexandra,
du kan inte lyfta tunga saker eller
så. För annars kan du få problem."

Det är skönt att kliva upp tidigt,
åka och jobba några timmar.
Och sen ha hela dagen på
sig att göra vad man vill :-)

Nu ska jag vila ögonen lite.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0