Framtid.


Tänk att jag ska få en sån här liten. (Det är jag på bilden btw)


Ursäkta, jag vet! Jag har bara
inte haft tid!

Så mycket att göra! Stress,
stress, stress.
Vi har varit i Stockholm
varje dag efter jobbet den här
veckan förutom idag då.

Men nu är allt köpt och klart
inför den STORA dagen.

Det känns, spännade, overkligt,
men ack så underbart.

Allting är köpt utvalt, bokat,
planerat och klart!
Och jag har fått som jag velat
på det mesta, det viktigaste iaf,
HAHA! ;-)

Bebisen har dessutom börjat
sparka och ha sig, för fullt!
Jag känner lillen där inne
simma omkring och leka,
världens härligaste och finaste
känsla, ever:-D

Förra helgen kom mami, papi och
Rafa ner och hälsade på.

Det var en riktig Norrlands helg.
Ana, Diango, Andrés och Luisa och Thomas
som flyttade klart, var här.
Sen var Dennis även han över helgen.
Och så la familia så klart, hur kul som helst!

Vi åt stor middag med mina
svärföräldrar, Andrés mormor och
morfar och två av hans systrar.
Det var mycket trevligt!
Så nu fick våra familjer träffas på
riktigt och lära känna varandra.

Och just nu i skrivandets stund
känner jag lill fisen sparka mamma
ordentligt. Ibland känns det jätte mycket,
som nu :-)

Hmmm....vad mer har  hänt.
Har ju skett lite drama runt omkring,
som jag tyvärr inte kan skriva om här,
då det inte berör just MIG personligen.
Men Maria ska minnsan få höra
på söndag!

Magn kurrar, bebis skriker:
" Ge mig mat! "
Och mamma lyssnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0