Sicko.

När man är höggravid som jag
är nu, så får man extremt svårt
att andas. Lungorna trycks som
upp och man kan inte ta riktigt
djupa andetag.
Man går runt och flåser typ efter
minsta lilla ansträngning.
Sen så om man skrattar lite för länge
så får man i princip syrebrist och tror
man ska kvävas efteråt, en soppa.

Och nu till råga på allt, har jag dragit
på mig jordens förkylning.
Jag mår så bajs dåligt, att jag bara vill
DÖ!

Täppt i näsan är man, halsen gör
jätte ont, ont i kroppen osv.

Så nu är syreintaget nästan på noll.
Jag har nu jätte svårt att andas,
speciellt när jag ska sova.
Då täpps nämligen näsan igen helt
och jag måste andas genom munnen.
Vilket jag aldrig gör och med halsontet
så hostar jag mycket och vaknar då
uppp flera gånger per natt och tror jag
ska kvävas när jag får mina hostanfall.

Måste sätta mig upp och knipa efter andan
som en lungsjuk gammling, flera gånger
per natt.

Nä, det här är sjukt jobbigt vill jag lova!



Och så här YNKLIG ser man ut när man är sjuk:-(


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0