Jul.

Så, nu har Julen kommit och gått.
Fick fira jul utan min familj i år:-(
Men det gör inget, för de kommer
ner till nyår oc då får vi ta igen det.

Och nästa år ska vi fira med de och då
är vi tre:-D

Höggravida som jag får ju inte flyga:-(
Nåja, de kommer om några dagar bara.

Så i år firade vi hos mina svärföräldrar.
Det var mycket trevligt och mysigt.
Med en massa god julmat och paket!

Förkylningen håller i sig än, trist!
Men har blivit snäppet bättre.
Så förhoppningsvist är jag helt frisk till
nyår, FÖRHOPPNINGSVIST!

Ska fortsätta nu att titta på The Simpsons
maraton på sexan.




Världens sötaste julbebis:-) Andrés kusins dotter, bara två veckor gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0