Paket.

Min älskade man lät mig öppna
ett av paketen redan idag, då han
tycker så snynd om mig då jag
är sjuk.

Jag älskar min nya Filipa K tröja,
thanks baby! :-)

Om ni som jag tittat lite åt höger
ser ni att baby tickern står nu på
30.
Med andra ord om 30 dagar är det
beräknat att jag ska bli mamma.

Shit! It´s big!
Jag ska bli MAMMA!!!!!!

Åh, vad jag längtar!
Att få ha dig vid min sida, att sitta
och vagga dig på gungstolen till
sömns, att få gosa och mysa med dig,
att få leka med dig och bara att få
vara i din närhet.
Att få lära dig allt om livet och hoppas
att du lyssnar, he he.

Jag och din pappa väntar förväntasfullt
på dig och vi älskar dig över allt annat redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0