Presents.

Igår var det full rulle här hemma.
Först städade jag hela lägenheten,
körde en hel diskmaskin (jätte ansträngande!)
och donade och pysslade så allt
skulle vara fint tills gästerna kom.

Sen började folket droppa in klockan
sex och de sista gick hem vid tolv.

Tjejorna vad de som anlände först.
Jag hade tagit fram kamera och allt
men glömde helt bort att knäppa
kort. Inte ett enda tog jag:-(

Sen kom svärmor, svärfar, svägerska
och andra bekanta.

Ett jätte trevligt kalas med underbara
människor och super fina presenter:-D



Min älskade man gav mig en ny Louis Vuitton älskling.
Fick en dröm plattång från ghb av mina svärföräldrar
som är knall rosa och kommer med en massa tillbehör.
Fick en supergod Lancome parfym från Elin, Maria och Jenny,mmm...
TVå jätte snygga termos muggar från EvaSolo från Ronny
och Gabriela. De blir inte varma, fast man har kokhett vatten i!
En riktigt Alexandra bok från sötnosarna Sindy och Luisa,
A Year In High Heels.. Och Fashonista te till det, it´s so me!
Mami och Papi kör på ett säket kort, pengar på kontot, weeeiiii :-D


Är trött och sliten idag, hade en
FRUKTANSVÄRD natt.
Mådde riktigt illa och spydde som en gris
vid två tiden inatt.
Sen låg man och vände och vred på sig tills
man lyckades somna vid fem!

Och bebisen som är vaken om nätterna,
underlättade för all del inte någonting.


Resultatet av en sådan natt är detta:


Gårdagens smink utsmetad och kladdig all over ansiktet.
Mörka ringar under ögonen.
Äckligt hår.
Sliten hy.
Ett överansträngt litet leende på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0