Slutet.

Jag tycker personligen att de senaste
dagarna så har magen växt till sig rejält.

Men det är klart, le gran finale börjar ju
närma sig med skrämmande fart!



Jag är inte längre rädd för förlossningen.
Nej, jag vill mer bara få det hela
överstökat.
Jag går bara och väntar på att det ska sätta
igång, för det kan det ju, från och med vecka
34 kan man föda när som helst och jag är
i vecka 37 om en dag.

Så jag har helt mentalt förberätt mig
och vill bara att det ska ske och vara
över.

Väskan är packad och klar, barnkammaren
är klar, fattas bara en sak egentligen, gardiner.
Vart hittar man sånt?
Fina söta gardiner för bebisar...hmmm...

Nu vill jag bara att du ska komma ut till oss,
det vill vi båda två, jag och pappa <3



Jag är riktigt STOR nu och bara om magen
som tur är.
14-15 kilo har jag lagt på mig so far.
Inte så mycket att gå ner sen, då jag ska amma
och börja träna smått så fort jag kan.

Vänta bara, om 6 månader, till sommaren
kommer jag ha bikini utan problen;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0