Alla hjärtansdag.

Vilken dag!
Blev väckt av att Maria
kommer in i rummet med
en bukett som blom budet
kommit med.

Visade sig att mina underbara
föräldrar och bror, skickat de till
mig!
Vackra rosa blommor.
De känner mig så väl och choklad!

                         

Sen ligger jag på golvet och
strechar min trasiga rygg, då
ringer allas våran älskade Daniel.
Vi surrar på en stund, då plötsligt
plingar det på dörren.
Maria går och öppnar och tittar på
mig med stora ögon.
DANIEL!
Han kom med blommor och choklad till oss!

                         

Vilken dag, so far och den har ju
bara just börjat.
Har inte träffat älskling än;)



Update:
Tack älskling, för de fina levande
ljusen, för presenterna och rosorna..
Jag älskar dig mer än ord
eller handlingar någonsin kan
beskriva eller visa.
Och jag vet att även du känner
likadant.
Älskar dig nu och föralltid.







Brukar bara ha svartvita bilder
men då kan ni inte uppskatta
de vackra blommorna på
samma sätt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0