Göteborg.



Det är spikat!
Göteborg till helgen.
Förslaget kom tidigare
under dagen och beslutet
fattades under kvällen.
Smidigt, snabbt och bra!
Tur att enda lektionen
är inställd, då våran lärare
forfarande befinner sig
i Argentina.
Och terapin är först nästa
vecka.

Jag är så trött, så otroligt
trött, att jag bara vill lägga
mig och gråta.
Inte ens det skulle hjälpa.
Det går bara inte att somna.
Så fort jag slappnar av och
blundar, kommer tusen tankar
och kroppen blir orolig och
sprattlar åt alla håll.
Blir så trött på det här, suck!

Anonym kommentar:
" Ni ser ut som ett sånt där
  äckligt gulligt, Hollywood
  film par."

Man tackar, man tackar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0