Sambo.



Gratts, grattis, grattis älskling!
Du vann ett väldigt prestigefyllt
pris och ingen kan vara stoltare
än jag:)

Du var så fin i tidningen.
Mamma och pappa, jag
ska skicka upp ett ex. åt
er så ni får se och skåda
vilken duktig pojkvän jag har.
Så även ni som jag, för en
gångs skull kan vara stolta!

Annars, är jag förkyld.
Dyng förkyld!
Någonting som verkar gå i
hela Uppsala.

Och just ja.
Jag och älskling har gått och
blivit sambos.
Lite spontant och häftigt sådär.
Jag kan inte vara lyckligare.
En mysig liten lägenhet i stan.
I love, love, love it.
Och jag tok LOVE honom.


Jag hade aldrig upplevt
eller varit med om kärlek,
först jag träffade dig.
Jag visste inte vad kärlek
var, förän jag började älska
dig.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lets make it clear.

Jag var aldrig kär, nej. Jag var förblindad.

Visst var det kul att kunna köpa saker till höger och vänster, men till vilket pris?

Mitt liv, min lycka? Nej tack. Och nu har jag det minnst lika bra, bättre tom, utan att behöva stå ut med skit.

It´s a win win situation!

Och ALDRIG har jag bett att "det" skulle ta tillbaka mig. HAHAHAHA! Vilket skämta!

Jag valde att flytta (fly reds.anm) 100 mil bort.

Och domen, ja, den har nog alla i min närhet läst vid det här lagret. Och det där med tabletterna,

är och har aldrig varit någon hemlighet. Alla nära och kära vet, det vet mycket väl. Mina föräldrar framförallt. Domen har fått gå runt som ett kedjebrev, jag är öppen som en bok.

Inte nån feg anonym censur som saknar cojones.

Väx upp och gå vidare någon gång och sluta hitta på saker och historier. För vi vet alla mycket väl vem Boden inte gillar egentligen och alltid hatat.

Jag har ju trotts allt daglik kontakt med Boden, after all....



Men fortsätt skriva såna här roliga saker. Be my guest. Det hjälper mig bara i slutändan, ni gör det bara lättare för mig, att vinna IGEN! :-D

Jag vidarebefordar kommentarena bara, så fort jag får de, till the big guys. Med ip nr och allt.

Så vi vet, vi vet mycket väl, precis vilka ni är.

Puss och kram!;)



2009-03-06 @ 14:08:55
URL: http://alexandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0