Qué.



Igår kom papí hit till Uppsala
på visit.
Vi åkte sen till Åkersberga
och åt middag hos Orlando
med familj.

Jag somnade i bilden på väg
hem.
Vilket resulterade i att jag inte
kunnde somna om sen.
Gick och la mig vid två först, men
låg bara och vred mig i ren
dessperation.
Så jag gick upp och tog en till
sömnis.
La mig igen efter sex nån gång,
tror jag.
Sen när larmet ringde tio,
ca fyra timmar senare, var jag helt död!
Först trött och sen fortfarande
groggy efter tabletten som satt i än,
då jag tog den sista så sent.
Så jag stängde av larmet och
fortsatte sova.

Vid halv tolv började jag vakna vid
liv.
Tänkte för en sekund att jag kanske
skulle gå ut på stan en sväng.
Men tappade som suget rätt fort.
Sitter nu här i lägenheten med Legge
och bara är.

Älskling slutar nån gång mellan tre
och fyra, så då får jag lite sällskap
och mat, bio kanske.
A. kom med ett förslag till helgen.
Weekend i hans hemstad Göteborg,
bara han och jag.
Varför inte?
Fina middagar, hotell och shopping!

Har pratat med söta Daniel idag.
He getts me so well!
Vi kom fram till många slutsattser.
Alltid lika kul.


¿Qué Pasa?
Allvarligt talat, vad f*n är det som händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0