Valentine.



Att älska dig är enkelt

för att du är så vacker.

Att älska med dig

är allt jag vill göra.

Att älska dig är mer än

en dröm som slagit in.

Och allt jag gör är av

kärlek för dig.


Ingen annan kan få
mig att känna färgerna
du skapar.

Stanna med mig medan
vi åldras och vi kommer
att leva varje dag i
paradiset.


För att älska dig har
gjort mitt liv så vackert.

Och varje dag fylls
mitt liv av kärlek för dig.

Genom att älska dig,

ser jag din själ lysa
fram och min själ bli
hel och lycklig.

Och för varje stund
som går med dig, blir
jag bara mer förälskad
i dig.


Min kärlek till dig
kommer aldrig att
sluta växa.

Min kärlek till dig är

förevig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0