C.C.


Så här liten var jag när jag bara var 1 dag gammal.



Och så här glad var Alexandra när hon såg mig för första gången.



Bara några dagar senare, var jag så här stor och
gillade att sova såhär.



Och där var hon igen och skulle dada mig.



Bara en vecka gammal, se så stor jag är!
Och där är hon igen!



Här är jag nästan redo för omplacering till mitt nya hem:)
Och hon är där igen och ska kramas och strunt.
Jag gillar det inte, jobbigt värre!



Nu har jag anlänt till familjen Pérez!
Och just ja, en av mina systrar fick haka på, Candi, min favvo syrra<3


Jag är en mycket söt pojke och alla som träffar mig, älskar mig.
Jag har många kompisar:)
Mamma Alex säger alltid att jag är hennes bästa investering.
That´s a good thing, right?


XOXO/ C.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0