Du är äkta.





När jag ser in i dina ögon, ser jag alla anledningar till att mitt liv blir värdefullt.
När jag ser in i dina ögon, kan jag ätnligen se vad äkta kärlek är.

Du är anledningen till att jag ibland känner att jag kan flyga.
Du är anledningen till att jag känner mig levande.

Även fast dessa ord jag skiver är sanna, så är de aldrig tillräckliga för att beskriva dig och våran kärlek.
För hur kan jag beskriva ditt vackra leende och hur det får min värld att snurra.

Jag finns alltid vid din sida, jag kommer alltid att finnas där för dig.
Du är min största välsignelse någonsin.
Du är det bästa som har hänt mig.

Min själsfrände och bästa vän, jag har aldrig älskat så djupt och så starkt.
Du har fått mig att uppleva äkta kärlek för första gången.
Du är min största kärlek någonsin.

Tack för allt, älskar dig nu och föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0