Funny shit.



Det sägs att ett gott skratt förlänger livet,
då har jag precis fått några extra år på nacken.
Hahahaha...hur orkar DU.
Och hädan efter, se åtminstone till att stava
rätt i dina fina kommentarer, blir mer pinsamt
än vad det redan är.
Bara en massa hot, förtal, ärekränkning osv.
Bra att lämna spår efter sig också...


" Jag vill inte höra vad folk säger bakom min rygg.
Det gör mig alldeles för uppblåst."
                                                                 - Oscar Wilde



Jag gorde den här bloggen för min skull och
gav faktist inte adressen till någon, ingen visste om den.
Tills en besatt människa googlade tills fingrana började
blöda och gjorde en stor grej av det hela
och spred adressen överallt.
Jag bad aldrig om någon uppmärksamhet
det är ni själva som lagt ner så mycket fokus
och gjort så jag blivit talk of the town, not me. 

Och att jag ska ha gjort bort mig, no no!
Undra vem som gjort/gör bort sig och
är ett psykfall, haha.

jag har i alla fall cojones och skriver öppet och
ärligt, stämplat med mitt namn.
Inte som vissa andra som gömmer sig bakom
sin dator och spyr galla över nån, anonymt
dessutom.
Ring mig, tell it to my face, but you nead
guts for that. 
Lika fegt som vanligt, med andra ord.

Stor i orden men liten på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0