Hur?



Hur kan man förtälja med ord, om en blick som får ens hjärta att slå extra snabbt?
Hur kan man beskriva en beröring så kärleksfull, att man ibland kan tro man ser stjärnor?
Hur kan man berätta om en röst så mjuk, att den får en att smälta varje gång man hör den?
Hur kan man förklara ett så vackert leende, som får ens värld att snurra runt?
Hur kan man beskriva en kyss, så perfekt och vacker, att den får allt runt omkring en att försvinna?
Hur kan man berätta med ord om den man som visat sig vara det bästa som hänt en?
Det går inte, för inga ord eller handlingar i världen skulle göra honom rättvis.

Jag visste inte vad kärlek var, förrän jag träffade dig.
Jag hade aldrig upplevt kärlek, förrän jag träffade dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0