Vardag.



Dagarna går och skolan rullar på som vanligt.
Läxor ska göras och nytt folk ska man lära känna.
Känns super bra!

Jag och älskling är ute på uppdrag, ett omöligt
sådant verkar det som.
Igår när jag trodde allt var packat och klart,
säger min älskade man:
" Jag bad han dra åt helvete och ta sin ........ med sig."

Jag kan inget annat än skratta och hålla med honom
för jag älskar honom så otroligt mycket.

Han är rolig han, min A.
Han får mig alltid att börja skratta oavsett vad.
Med alla dessa fantastiska ljud, jag dör!

Var på terapin idag.
Lika skönt känns det varje gång efteråt,
då man fått debriefa lite.

Jag fick en sån vettig kommentar i bloggen för
någon dag sen, som fick mig att inse ett och annat.
De som hatar dig, hatar dig av rädsla.
Kloka ord.

3 år har snart gått, då jag inte kan sommna in
naturligt.
Insomnia är diagnosen och orsaken, rätt uppenbar.
Jag är så trött hela tiden och har vant mig vid det också,
att ständigt vara trött och aldrig utvilad, inte bra!

Sitter här och ler lite för mig sälv.
Har gått igenom mina telefoner och har hittat en massa
gamla sms och rensat mina mail också.
Kan aldrig låta bli att förundas och förvånas.

Igår, den 27:de, var det 4 månader.
I 4 ljuva månader, har jag haft dig trofast vid min
sida.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Han är den enda kärlek jag har haft och det bästa som
har hänt mig.
Jag hade aldrig älskat, jag bara trodde jag hade,
först jag träffade honom.

Det vackraste jag fått vara med om och fått uppleva
i mitt liv, är att få bli älskad av honom.
Min själsfrände och bästa vän, anledningen
till att jag finns på denna jord.
Han jag har väntat på och sökt i alla dessa år och 
äntligen funnit.

Vissa får vänta en livstid, andra får aldrig uppleva det.
Jag behövde bara vänta i nästan 22 år på att finna.
Finna svaret på mina böner.
Finna hoppet här i livet.
Finna tron.
Finna sanningen.
Finna en man, som en riktig man ska vara.
Finna kärlek. 

Jag älskar dig, med livet som insatts.
Alltid och förevigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0