Confusing.



Om man hävdar så stort att man gått vidare och hatar en person
från sitt förflutet så otroligt mycket, varför ha minnen kvar då?
Som tex., hmm... låt säga, bilder, privata oanständiga bilder?
Kanske vissa fortfarande har behov av att titta på de and  jerk off?
Det kanske behövs, vad vet jag.


 
Och till er andra, snälla, snälla, SNÄLLA!
Sluta höra av er and suck ass.
Falska människor.
Jag vet mycket väl hur ni väl är där hemma.
Så kom sen inte till mig och var så "stöttande" och "snälla" med era falska ursäkter
bara för att ni vet att jag vet och det gör er så rädda att ni nästan skiter på er.
Aja Baja, ni vet exakt vilka ni är, aja baja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0