Magisk.

Sitter här och bara knäpper på tangenterna och kan inte låta bli att förundras, förundras över hur livet kan vara.
Jag känner för första gången i mitt liv, innerlig och sann lycka, trotts allt som hänt/händer vid sidan om.
Jag har fått så mycket hjälp och stöd på vägen från alla håll och kanter till och med från personer jag aldrig hade räknat med. Och nu sitter jag här, med världens bästa vänner och världens bästa pojkvänn, vad mer kan man begära!


Igår hände någonting magiskt, någonting som jag bara kan beskriva som det bästa någonsin.
Åh, vad jag älskar dig!





Jag vill vara en tår.
Födas i ditt öga.
Färdas längst din kind.
Dö i dina läppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0