Obsessed.



Vad folk verkar ta åt sig av det man skriver.
Det vrids och det vänds på alla sätt och vis, för egen vinning.
Varför?
Varför inte bara skippa att läsa min blogg?
Låter inte det som en smart idé kanske?
Varför vara så besatt och trakassera mig?

För att sitta vare dag och skriva spydiga, otrevliga och
hotfulla kommentarer, är bara löjligt.
Hot i alla dess former, om hämnd, nakenbilder osv.
Vem hotar vem egentligen?
Vissa försöker bara leva sitt liv
medan andra bara försöker bryta ner en.
Och hur bra går det då?
Ge upp och böra lägg ner all energi på någonting/någon
annan istället.
Jag skrev ett inlägg relaterat till en viss och inge mer.
Men den verkar ändå tro att allt som skrivs, är om just den sälv.
Hoppa ner från din höga häst, nån gång.

Om det är så som en själv skrivit, att man skiter i mig osv.
Varför inte då länma mig ifred?
Och mina vänner för den delen.

Så, nu har jag ödslat viktig tid och energi, för att förklara för vissa.
Första och sista gången jag gör det.
Get a life!.




Och tillslut fegade du ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0