Magen.



Det gick bra hos barnmorskan igår :-)
Senare på kvällen blev det fika
med girlsen, mycket snack och
små katastrofer!
" Var är jag, är jag här, är jag där?"
Var ord som bland annat yttrades,
ni hör ju själva.

Väl hemma, slog vi på en film
och jag somnade nästan direkt
i älsklingens armar.

Dock så vaknade jag upp klockan
fyra på natten och var klarvaken:-(
Då blev det frukost!
Bebisen är hungrig 24-7.
Slog på tv:n och lyckades tur nog
att somna om vid sju tiden.

Det här hände mig natten innan också,
undra hur länge den här jet lagen
ska hålla i sig:-(

Ringde hem och pratade både med
mamma och pappa ett tag.
De stackarna går igenom samma
sak som jag.
Denna Jet Lag, gaaah!

Alla blev så chockade när de såg mig
igår.
" Vad stor magen har blivit! "
Och visst har den det, men jag märker det
inte lika mycket som de som inte sett
mig på ett tag.

Det enda jag vet är att jag får på mig
jenasen utan problem, men knappen och
dragkedjan vägrar gå igen..hmmm... :-/

Nu kurrar magen och en viss liten en
vill ha sin andra lunch nu.
Mommy´s comming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0