Norr.

Hello!

Skiver fran Syracuse,
en stad norr om New York
och bara nagon timma fran Niagra Falls.
Dar mina aldsta kusiner bor.
Vi ar har pa visit och aker imorgon
tillbaks till N.Y.

Magen har vaxt ganska sa mycket pa
sistande.
Tycker jag iallafall.

Har kopt en hel del bebis klader
och aven fatt en del :-D

Nu langtar jag dock hem, nu ar det dags
att aterga till verkligheten och alla dess ting.

Skont bara att vissa saker antligen fatt ett
arligt slut.
Otroligt hur tyst det ar bara,
ingen som vill kommentera?
Det brukade ju vara eran speciallitet.

Nu, viktigare saker att se fram emot.
Riktigt viktiga saker.
Mitt barn, mitt liv,
varan framtid tillsamans.
Min egna familj, med er tva. 

Kommentarer
Postat av: Angel

Hey babe! Hittade din blogg:) Hoppas allt är bra. Vill att du ska komma hem snart så jag får höra din röst.. längtar även sjukt mycket tills jag får träffa dig! Stor Kram!

2009-07-11 @ 12:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0