Illamående.



Hela den här veckan
har gått i illamåendets
tecken.
Som det tydligt visas på
bilden, är jag inte riktigt kry
och ser nästan lite sjuk ut.
Helt utmattad!

Jag har aldrig mått så illa
någonsin förr.
Vissa lukter, vissa maträtter,
till och med bara tanken av
vissa saker, får hela
magen att vändas:-S

Jag har druckit mjölk som
en tok!
Jag älskar mjölk nu, dricker
ett paket om dagen.
Förr hatade jag mjölk och
drack det aldrig, förutom i kaffe
eller oboy.

Mina bröst fyller nu ut en D kupa
och snart måste jag köpa en
större, då bröstvårtorna snart
ploppar fram, hahaha, det vill
vi ju inte.

Ikväll blir det eventuell
visit hos A.s föräldrar i
Sigtuna.

(Jo, Maria, det stämmer!)

Nu måste jag springa på
toaletten för femhundraelfte
gången, då min blåsa
börjat leva sitt egna liv :-S

Om 8 dagar sticker vi!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0