Mage.



Ligger i sängen as we speak
och mår inte bra någonstans.

För idag mår jag inte bara illa
utan spyr också!

Har bara mått illa förut, men
idag började jag spy!
Äckligt!

Hoppas det lugnar ner sig,
då jag ska sitta i ett plan, på
lördag först i cirka fyra timmar
 och sen i cirka tolv timmar.
 
Har inte ens börjat packa än!
Ska göra det idag. När André
kommer hem, vilket han gör
när som helst, ska han få
hämta upp min fina rosa
resväska från källaren och
tvättamskinen som jag har fått,
ska få gå i ett under dagen:-)

Jag har blivit riktigt tjock nu,
min platta mage är ett minne
blott:-(

Nåja, lilla du är värld all möda
och all besvär.
Jag älskar dig mer och mer för
varje dag som går.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till magen :) Vilken vecka är du i nu?

2009-06-11 @ 08:33:11
Postat av: Alexandra

Nyfiken much "Johanna" från Boden, haha, det säger ju sig själv vem det är. Nåja, för att lugna dig/er så är jag 8 veckor gången, eller gravid i nionde vecka, beror på hur man vill räkna. Hoppas svaret var till behag. Hälsa hem! ;-) he he

2009-06-11 @ 12:34:45
URL: http://alexandrasliv.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha! Vad rolig du är Alex! Imorgon bär det av! Jag kommer att sakna dig gumman. Ha en riktigt skön semester nu! Kram

2009-06-12 @ 11:41:52
Postat av: Elin

Grattis Alexcited! Hoppas resan går bra och ha det kul :) Puss från Roma

2009-06-12 @ 17:22:53
URL: http://www.lasignorinaelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0