...

Igår spenderade jag
12 timmar på sjukhuset.
Varför?
Jo, för att igår morse la min
rygg av.
Benen vek sig under mig och
jag tuppade av, av den enorma
smärtan.
Kunnde inte gå eller sitta.

Min stackars rygg orkade
inte längre.
Och efter 12 timmar på en
sjukhus säng, utan att kunna gå
eller sitta upp, säger läkarna:

" Din rygg ska inte vara så här
med tanke på din ålder. Du har
en rygg som en gammal tant.
Din rygg måste ha tagit mycket
stryk och varit med om mycket
trauma"

O, ja, det har den vill jag lova.
Efter 4 års tid, har den nu lagt
av.
Det säger tom läkarna på
akut avdelingen på Akademiska
sjukhuset.

Och jag säger bara:
Tack så j*vla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0