Better.



My baby kom hem tidigt
idag!

Vilken tur!
Jag som kände mig som
jordens mest övergivna.


Jag svidade fort om och vi

begav oss till Sigtuna.


Lite pappers jobb och fix

på salongen följt av en sen
god lunch.
Jag är hungrig 24-7.

Idag postade vi de där
papprena.
De som legat på hyllan hur
länge som helst.
Vi tog tag i det idag och
nu återstår bara det roliga
med det hela.
Viken fest!





Du, rör vid mitt inre.
Du, du fyller mitt sinne.
En dröm förvandlas till en verklighet.
En värld, som väntar på oss.

Att älska dig.
Den du är.
Du är allt jag nånsin önskat mig.
Varje stund, varje ögonblick får liv igen.
Det finns inga tvivel kvar.
Jag förstod på en gång.
När kärleken kom.

Jag, kan äntligen andas.
Mitt liv, har långsamt förvandlats.
En stig, som leder till oändlighet.
En värld, som finns här för oss.

Jag är redo för under som sker.
När ett hjärta får följa sin lag.
För du, är allt jag vill ha.

Du och jag, föralltid och
förevigt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0