Sommar.




Nu är det bara sexton
dagar kvar tills vi åker
till USA!

Det ska bli såååååååå
otroligt skönt.
Bara mina illamående,
kliande ben, halsbränna,
huvudvärk, den konstanta
hungern, lugnar ner
sig lite lite...

Men det kommer nog bara
att bli värre, nåja,
lilla du är värd all besvär:-)

Här i Uppsala strålar solen
för fullt.
Det är supervarmt ute och
super skönt.

Vi har börjat spana på en
större lägenhet, spännade.
Lite jobbigt bara att jag är
extremt kräsen och älskade
A. är inte bättre.


Jag drömde om dig inatt.
Du låg bredvid mig och jag
kramade om din lilla kropp.
Du luktade ljuvligt,
du luktade livet.
Du är det vackraste jag sett.
Jag ville aldrig vakna upp.
Jag älskar dig redan,
alltid och förevigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0