Wake up.



Karma, sa nån karma?
Ha!
Då trodde du fel.

Livet rullar på som vanligt.
Dörrar öppnas och dörrar stängs.
Misstag begås och misstag
förlåts.

Efter förra helgen fick jag ett
wake up call.
Jag insåg det som jag sakta
hade börjat glömma.
Hur otroligt fantastiskt
lyckad lottad jag är och
hur jag aldrig vill ändra
på någonting.
Hur bra jag har det.

Jag hade en personlig
svacka, det var bara det.
Och jag var så dum att
jag hanterade det på samma
sätt jag gjorde i mitt förra
tragiska liv.
Det går inte längre,
för mitt nya liv är det bästa
någonsin och nu bryr sig folk
faktist om mig.
Inte som förr, att de fullständigt
sket i en och knappast såg
om du tex. skulle försvinna i
två dygn.
Jag är idag välsignad, med
otrolig  kärlek!



En gång är ingen gång,
Två gånger är mer än en tillfällighet.
Så akta dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0