Vänner.

                                
Maria & Jenny.                                                Elin & Luisa.



                                
J & E.                                                             Jag & min "kusin", förstår ni inte? Don´t bother.

                                

                                   
                                    Systrarna.


Som att jag skulle sluta
blogga för idioters skull.
Njaaa, skulle som inte tro det.
Men fortsätt ni, varsågod!
NI gräver bara djupare och djupare...

Nåja, dagens inlägg måste
jag då tillägna mina fina vänner.
De som gör ens tillvaro lite extra
glittrig.

Jag har många vänner, men just
idag ska jag lyfta upp ett gäng tjejer
som jag har nära, som finns här
omkring, inte allt för långt bort.

De här underbara tjejerna gav mig
den bästa möhippan ever!
En dag som jag aldrig kommer
att glömma och föralltid
kommer att värna om.

De bjöd mig på spa och en super
middag och en dunder fin present
till både mig och bebisen.

Sånna tjejer är unika och kommer
i begränsad upplaga.

De är vackra som diamanter och
just as shiny!


Först har vi lilla Luisa som jag har
växt upp med.
Jag ser henne som lite mer än en vän
och mer som en släkting, en syster eller
kusin helt enkelt, brukar presentera henne
som kusin:-)
Vi har firat oändliga jular och andra
festligheter ihop, precis som en enda
stor familj, Pérez och Montoyas.
På bilden är jag ca 5 och Luisa 2.


Sen kommer Maria, min "syster".
Hon har värnat om mig och tagit hand
om mig under mina svåraste tider.
Hon öppnade sin famn och sitt hem för mig.
Jag är oändligt tacksam.
Bilden är från slutet av 06 eller början av 07.
Den var dock pre Uppsala, pre bröllop och
bebis iallafall:-)



Och så dök söta Jenny upp i mitt liv.
Maria presenterade oss.
Våran egna Samantha.
Det klickade till på en gång.
Denna dalatös kan få den gråaste
dagen att skina med sitt skratt:-)
Vi ligger på soffan och gör det vi gillar
mest, dummar oss;-)



Och så Marias lilla syster Elin.
En tjej med krut, glödande het krut!
Jag försöker vara en big sis till Elin
eller vill vara det iaf:-)
Läxa upp och ge råd, jag har ingen egen
lilla´syster, så jag lånar Marias:-)
Bilden från när Elin precis flyttat in hos Maria
och tog över min plats som roomie, för snart
ett år sen.









Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket fint inlägg! Blir ju helt rörd. :-)

2009-11-19 @ 15:26:58
Postat av: Luisa

Awwh!! hade inte läst din blogg på länge, söötis :D Blir också helt rörd...Kusin/syster är du för mig, och kommer du alltid att vara :)

2009-12-09 @ 15:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0