Gravid.



Om några dagar har jag
varit gravid i sju månader.
Alltså är det bara två
månader kvar.
Två månader tills jag
blir mamma och jag och
André blir föräldrar.
Big stuff!

Min graviditet har ändå
varit ganska bra och smärtfri
om man tänker på hur vissa
brukar ha det.

Jag mådde illa från andra till
tredje månaden.
Jag kanske spydde vid tre,
fyra tillfällen.

Jag har inte heller haft några
cravings.
Det enda som ändrades drastiskt
var att jag tappade suget nästan
helt för sötsaker, godis, bakelser
osv.
Nu har jag kunnat börja äte lite
sött men begränsat, jag blir
äcklad fort.
Men det är enligt mig bara en bra
sak:-)
Och läsk kan jag inte ens dricka,
inte alls!

Jag har inte än iaf, fått en
enda liten bristning på magen.
Inte ens ett spår.
*Peppar, peppar*
But you never know, de kan
dyka upp senare.

Nu ska jag börja flyttstäda och
packa kläder som vi inte använder.
Tråkigt, tråkigt, TRÅKIGT!!!!
Men det måste göras, för snart flyttar
vi!
Jag längtar till mer utrymme och att
få inreda barnkammaren:-)



" Jag ska vara gift och ha fått
  mitt första barn innan jag fyllt 25."
     - Alexandra Pérez 12,13,14,15,
        16,17,18,19,20,21 & 22 år 

Och så blev det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0