Överkörd.


Den nakna sanningen från soffan, inte så fräsch kanske. Cadabra varning!!


Här sitter jag på soffan och
ömkar mig, rejält!

Igår var jag och fick vaccinet
mot svinis.
Och självklart började jag må
skit på grund av den.
Huvudvärk, feber under natten,
känner mig allmänt överkörd.
Och så armen, armen gör så
sjuuuuukt ont!

Så här sitter jag, mår inte bra
alls, sju månader gravid och
har en massa saker kvar att
packa då vi flyttar ut på lördag!

Alltså den här armen!!!!!
Jag kan inte använda den, det
var super bökigt att få på mig
kläderna bara.
Det gör sjukt ont och varje gång
jag råkar stöta till den, vill jag
bara gråta:-(

Nåja, fick mina svart små EMU
boots igår, med får ulls foder.
Och med älsklingens Canada Goos
(Den enda vinterjacka jag kan stänga
igen och vägrar köpa en ny för EN
vinter), så är jag redo för kylan och
snön!

Och hur det känns att vara gift...
Så ska jag säga er att det känns
precis som innan.
Jag har alltid sett mig som Andrés fru.
Då jag visste från dag ett att han var
den rätta, mannen i mitt liv och mitt
livs stora och enda kärlek.

Det känns precis likadant, bara att
man har två ringar på vänster ring
finger.

Men samtidigt känns det fantastiskt
att få dela resten av ens liv med
mannen man älskar, bilda familj,
dela efternamn med, dela ALLT!

NU ska jag fortsätta att ömka mig
här på soffan och sakna min älskling
som jobbar för fullt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0