Till min man.




Allt har inte riktigt slagit
mig än.
Jag har nog inte förstått
vad stort allting var.
Men det kommer, lite för
varje dag, så kommer det.

Idag när jag var på väg till
dig, från vår lägenhet till ditt
jobb, så slog jag på mp3:n
och lyssnade på våran låt.

Låten som vi dansade till den
kvällen.
Då alla våra nära och kära var med
och bevittnade vår kärlek lysa
upp hela kvällen.
Mitt hjärrta fylldes av värme.
Hela min själ överöstes av en enorm
lycka.
Mina ögon vattnades och mitt hjärta
slog extra hårt.
Jag har aldrig känt så förr.
Vilken lycka älskling jag kände!

Det enda jag kunde se framför mig
var du och jag, på dansgolvet, med
denna ljuva stämma i bakgrunden.
Du och jag föralltid så, så vill jag ha det.
Vi svävandes i en oändlig dans.
En oändlig dans av kärlek.

Nu har vårat liv börjat, älskling.
Nu är vi förenade föralltid.
Nu börjar våran dans, lyssna...

If walls could talk
Oooh, they would say I want you more
They would say
Hey, ever feel like this befor
And that you will always be the one for me

If walls had eyes
My, they would see the love inside
They would see
Me, in your arms in ecstasy
And with every move they'd know I love you so
Oooh I love you baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0