Vårt bröllop.

                                                    
Familjen Pérez samlad.                                   My ride till kyrkan.

 

                                 
Altaret väntar på oss.                                 Pappa följer mig till altaret.



                                 
Nygifta.                                                                   Mr & Ms K.


                                          
Ett lyckligt par.                                                     Party med 375 gäster.



                                 
Honörsbordet.                                                    Skål från oss.



                                                                
Dans med pappa.                                             Dans med maken.



                                                     
Jag och min vackra mami.                                Jag och tjejorna.



                                        
Bröllopstårta och skumpa.                                 Freaky on the dancefloor.



                                   
Skåååål.                                                                   Ringmärkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0