Tired.



Jag har varit helt slut
denna vecka.

Jag har hamnat i en trötthets
dimp, precis som jag
hade i början av graviditeten.
Nu har den kommit tillbaka:-(

Jag vill helst bara sova om
dagarna och huvudvärken
är olidliga, suck....

Annars är allt bara fint.
Verkar nu som att viss saker
och ting äntligen fått sitt slut.
Äntligen!

Magen bara växer, man blir
som smått chockad, hehe!

Och så är det inte alls länge
kvar till D-day!
Den STORA DDDDAAAAGGGGEEEENNNN!!!!!
I can't wait! :-D

Snart är det vinter, man känner
det på luften och för en gångs
skull i mitt liv, längtar jag
efter kylan.
Med denna överskotts vikten
på åtta kg, känner jag mig
varm hela tiden, det suger!

Det känns overkligt att
om tre månader och en
vecka ska jag bli mamma.
Det är en underbar känsla.

Vi kommer vara en liten familj,
vi tre.
Lyckan kommer vara total!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0