Ängel.

Har inte haft tid att sitta ner i lugn
och ro och skriva.
Det är inte lätt när man har en liten en
att ta hand om:-)

Våran prinsessa föddes den 19/1 14:34 på
Akademiska Sjukhuset i Uppsala.
Två dagar tidigare än beräknat, valde hon
att titta ut.

Efter att ha kämpat i 30 timmar och 34 minuter
kom hon, våran ängel.
En liten prinsessa på 2.67 kilo.

Hon är perfekt på alla sätt och vis.
Hon är det vackraste jag någonsin skådat.
Och jag har aldrig älskat någon så mycket
som jag älskar henne, min dotter, mitt allt.



Älskling, bara fem dagar gammal.


Kommentarer
Postat av: Gloria Nystedt

Felicitaciones Alexandra y André...!!!

Desde lo mas profundo de nuestro corazón un abrazo caluroso cargado de muchas bendiciones para esa preciosa bebé.

Familia Nystedt, Boden

2010-02-04 @ 03:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0