André.

Min älskade man fyllde 30 i torsdags.

Jag vet, dåligt av mig att inte blogga om
det då, men jag har verkligen inte haft
lust att blogga.

Så nu ska jag ta tillfället i akt och fira min
älskade man.

För 30 år sedan och 2 dagar, föddes mannen
i mitt liv. Min själsfrände, André.



Du kom in i min värld från ingenstans.
Och de skulle visa sig att du är det bästa
som kunde hända mig.

Du har stått vid min sida i vått och torrt,
hållit min hand och aldrig ens tänkt tanken
att vika undan.
Det älskar jag dig för.

Du vill alltid mitt bästa och sätter alltid mig före
allt annat.
Det älskar jag dig för.

Du lyser upp min vardag och får mig alltid
att må bra.
Du gör mig lyckligast i värden.
Det älskar jag dig för.

Du är mannen i mitt liv, min första kärlek
och pappan till vårat barn.
Det älskar jag dig för, nu och föralltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0