Verklighet.

Sitter här i soffan och ser på min dotter
som ligger bredvid i sin lilla korg och sover
så sött.

Gud vad jag älskar henne, det är helt sjukt!
Trodde inte att man kunde älska någon så starkt
som jag älskar henne.

Verkligheten har slagit mig nu, jag är MAMMA!

Jag har nog infunnit mig i mamma rollen alldeles
utmärkt.
Jag känner henne och hon känner mig, vi klickar.
Jag vet nu vad det är hon vill, bara av att höra
hur hon gråter.

Och hon är ju så snäll min prinsessa, hon gråter
nästan aldrig. Vissa dagar gråter hon bara en gång.
Hon är bäst, som hennes pappa brukar säga:
" Hon är cool."

Hon har börjat le och skratta jätte mycket nu
och även "prata" massa söta gaga gogo ljud.
De ljuvligaste och vackraste små ljuden någonsin.
När hon vaknar och ligger i sin korg och drar sig
och jag kommer fram och börjar prata med henne
ger hon ifrån sig de finaste leenden någonsin och
mitt hjärta smälter<3

Hur mår jag då, jodå, alldeles utmärkt. Har bara
tre, fyra kilo kvar att tappa och sen är jag back on
track. Det med vikten gick smidigare än jag trodde!
Och nej, jag har inte bantat, ätit mindre eller nått.
Bara ätit på som vanligt, promenerat och ammat.
Kilorna har bara runnit av på 2 månader. 12 kilo
har jag gått ner nu.



De få extra kilorna som jag inte blivit av med
sitter på två specifika platser, fram och bak.
Precis, bröst och rumpa.
Inget min man klagar på precis;-)
Snyggt med lite mera rumpa faktist, min har 
alltid varit så platt.
Men boobsen får gärna gå tillbaks, E-kupa is
way to much på min kropp.
Men där är ju maten, så då får vara kvar ett
tag till:-D

Och idag fyller min vackra dotter två hela månader.
Grattis angelito mio♥





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0